Muzica formatiei RBD, versuri, videoclipuri, poze rebelde


vineri, 30 octombrie 2009

Lista melodiilor de pe noul album al lui Anahi















Noul album a lui Anahi dupa destramarea trupei RBD poarta numele "Hasta que llegues tu" si primul single este melodia "Mi Delirio". Mai jos, vor fi scrise numele tuturor melodiilor de pe album, in total fiind 13.

1.Para Que
2.Ni una palabra
3.Me Hipnotizas
4.Pobre Tu Alma
5.Gira La Vida
6.Te Puedo Escuchar
7.Mi Delirio
8.Hasta Que Me Conociste
9.Que Mas Da
10.El Me Mintio
11.Hasta Que Llegues Tu
12.Un Minuto Mas
13.Quiero

Sursa: RBDworld.org

4 comentarii:

Anonim spunea...

Anahi esti o scumpa si melodiile tale sunt ft ft faine mai ales ,,no te quiero olvidar''.tine-o tot asa, esti cea mai tare.te amo Any

Anonim spunea...

Sunt si melodii vechi pe albumul asta nu?
hai te pup

Anonim spunea...

fataaaa fataa:)) tu mai traiesti? eu am cam parasit messu:"> si hai cinciu' ..stau mai mult pe blog si twitter..app vroiam sa-ti zic la multi ani..la sf sapt e ziua ta parca nu? hai ca te , ai grija de tine>:D<:*:*:*:*
X.O.X.O. My little honey

Anonim spunea...

ati aflat ca vine in Romania Anahi ??:D .. pe 13 martie va concerta la Sala Palatului .. dak nu ma credeti www.biletoo.ro .. nu mai am rabdare :d .. pooop .. te quiero Anahi :*