Muzica formatiei RBD, versuri, videoclipuri, poze rebelde


joi, 30 iulie 2009

Anahi isi cauta cea mai buna prietena la "En busca de..."

Anahi, fosta membra a trupei RBD, a fost invitata sa participe la un reality show, unde isi va cauta cea mai buna prietena cu care sa se distreze, sa-si impartaseasca secretele, chiar si cele mai proaste momente din viata ei. Aceasta a acceptat, iar pe 14 august se va intalni cu "Juh Portilla, o tanara care arata identic cu ea. Timp de 4 saptamani aceasta la participa la emisiunea "En busca de.."(In cautarea...) unde va trebui sa isi aleaga din 10 concurente una singura care ii castiga prietenia.

Acum, Anahi se pregateste sa mearga in Brazilia, unde va inregistra cateva piese pentru albumul pe care il va lansa in 2010.

Sursa: RBDworld.org

2 comentarii:

melutza spunea...

Cand am citit articolul m-am mai interesat Juh Portilla si am mai cautat desprea ea,si am gasit pe youtube niste filmulete cu o trupa din care face parte si ea si in trupa aceea au imitat adevarata trupa RBD.trebuie sa recunosc k vocile si infatisarile sunt aproape identice insa nu mi sa pare corect sa fie faimosii pe mel trupei adevarate .Pur si simplu imita fosta trupa RBD:((

Anonim spunea...

exact melutza aceia nu stiu cum sa aiba si ei siucces dar nu ai obs ca aproape nimeni nui baga in seama p ca sunt nijte psihopatzi care se cred adev trupa rbd:)):))dar no sa fie ca ei niciodata